nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 3

apadahal !

jeng jengg jenggggg
http://www.emocutez.com
haii , tite punye pelentong tak baik lagi taww
banyak dot dot dott lagi , tapi tite nak jugak keluarr
itu pun pegi tempat yang sejukkk , aircond le supaye takk panas tak gatal ngeee
tite perasan dah baik , lalaalaa ~

jom jom itut tite jejalan , eh ? silap , tite nak bawak kakak tite pi beli tiket bas le kat medan gopeng . jomm , vroom vrommmm :)

haa,nampak tu kkk tite kat sebelah , tite kene jadi driver die lahhh . haha , takpee lee . tite mmg nak bawak krete punn . lamee da tak bawak enn . hikhikhikk

lepas dah beli tiket bas , tite macam ngdam lasagnia , perghhh ! sodappnyeee . medan gopeng sekarang kan dah ade mcm2 . domino laa , burger king laa , secret recipe laa . haaa , gituuuu , femess haaa . ape lagaaa moh tite pi secret recipe lahhh ! muahhahaa


nampak tu nampak tuuuuu ! cheese die . nyummm terliurr pulakkk . dgn chocolate lava topping ice cream . slurpppp chocolate ice with whipped cream . urghhh . feverett oookayy ! hehe . yang tak pahamnye muke aku penuh dot dott abg keje kat situ asyik duk tengok2 aku . nak sangat ke ayam kat muke aku ni haa . ke kat dapur ayam dah habiss ==' ? yang lagi satu aku tak pahamnye aku pi le tandas , lame le jugak sebab u'ukk . wakakakakkakaaaa ! pastu aku kuarr je toilet abg2 tu duk kt tepi tu apehall ? aku pun nengok depa pelikk . apadahal ! muhahahaa . mampuih pii , yg penting perut aku legaa . hangpee amik le bau tuu . wakakkakakkakaaa !!

then aku pi kedai cikgu , nak amik cek . hehe . sembang2 le ngn uncle gee sume blablablaa . tetibe cam rindu nak men boling tawww ;( sedihh . dah la hari tu aku duk tengok2 balek gambar dulu2 aku mse men boling , time menang ape sume tu kan . cam timbul satu feel yang mcm nk nanges taww . cam terharu . eh entah le nak ckp cm ne . tp mmg rindu zaman kegemilangan ! huaaa ;( tape lah nak buat camne , nasib badannnnnn ~

APADAHAL !!
http://www.emocutez.com

2 comments:

HaNa Hani said...

wah..maju dah aiihh gopeng
ohh hai org ipoh!
^_^

mimimo said...

maju dahh haaa ! mai mai turunn sini

ohhh ? hai haii org ipohh jugeee !