nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 19

babai

alaaaaaaaaaaa*muncung*
tak boleh dah nak update belog ni lepas ni
sebab sok pepagi pukui 7 dah nak gerak pi peneng
PENENG PESTA ! ade tournement laaaaa.
kaki,tangan,badan tengah saket2 ni camne nak maen?
bedai je laaa kan . bhahaha .
4 hari di sana , balek mungkin 22 rasenye
harap-harap pi sane main boling dapat matikan
bosan dan tension aku ni

haihhh . i hope so :|

nanti dah balik sampai rumah , aku update semua !
itu pun kalau aku rajin nak tekan-tekan la yeee
yang pasti camera sony cybershoot
sentiase disisi ku untuk teman rasa bosan
dan tak lupe juge headfone yang baru beli tu !
wakakakaa , tade music aku pegun sementara
har har harr
wish me luck in high score :D

bye bye :)
pade makpak aku , jage diri okay :)
muah muahhh !



1 comment:

Farah Izzazaya said...

Huhu..Goodluck laa weh..Chyiok2!!..Dah menang nnt jgn lupe blanje aku...kihkihkih...=P