nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 14

immature

okay secara jujur,saya bukan matang mana pun.

bende kecil diperbesarkan . untuk apa ? untuk lari dari masalah ? untuk salahkan orang yang tak bersalah ? untuk tunjuk diri tu bagus ? untuk bangga ? apa ini ? sini saya bukak otak bagi luas-luas terus fikir jauhhhhhhhh kehadapan . haishhh =='

ade jugak orang BESAR yang suke perbesarkan masalah yang kecik cikiput put poitt terkentot saya dengar . grrr !

MUAK ! dengan semua perangai yang sama mcm orang BESAR tu okay . tak perlu lah buat macam tu brader , buang tenage ! buang air liur ! buang mase ! orang lain pun dah naik menyampah lahh . saya dah terasa nak muntah dah pun .

dah berjaye besarkan masalah akhir cerita dapat apa ? puas ?? haktuihh ! tak aman hidup kot ! tahniah lah sebab dapat kepuasan yang hanya sementare tu . nah saya kalung medal untuk mereka ni . jap saya panggil reporter supaya cerita2 msuk paper okay . eh? lupe , photographer nak jugakkan ? yelaa tunjuk sikit la sape yang buat cerita tu kan . mesti femes dowh ! HAHA .

sila raikan kepuasan yang sementara tu okay . dah habis , fikir-fikir la balik ape yang dah jadi okay ! solongsucker =D


No comments: