nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 28

kehidupan sebenar


hari isnin , pukul 7am aku terjage aku lelap ingatkan mama boleh kejutkan aku . selalu nye mama nak pegi kerja mama kejutkan . tapi hari ni tak pulak . pakmak aku takk kejee hari ni . ingat kan lpas mama kejut boleh la aku siap bergegas terus ke tempat buat lesen tuk habiskan latihan motor aku yang setelah SETAHUN pakai 'L' hahaha.akulelap naek atas pi bilik aku . sedar2 mama kejut cakap dah pukui sebelass . terus aku bangun tengok jam . baru kul 9.30 am la ma ==' saje jee . ape2 pun terus mandi nak kuarr cari budjet hotel untuk sedare mare nak datang 31 dis nanti .

siap punye siapp . masuk krete abah terus tuju ke tmpat lesen tu *ape nme tmpt tu ntah . msuk je ke pejabat tu tanye le ape yang patut . tanye sampai lebam , makcik tu suh aku teruskan buat motoo tu . mama pun tanye tentang lesen krete pulakkk . mak aihhh . terkejut gak ahh cepat benorr nak daftar lesen krete punn.aku pun nohal lerh . lagi pun tade buat ape pun kan kat umah . buat taikk mate je buat pe? HAHA . so minggu ni memang sibuk dgn hbiskan lsen motoo.aku pun taa ingt sgale isyrt2 tgn pejadahh tu . tape.aku ade 4 jam lg . chayokkk cyahokkk ! btw, khamis ni kerje mengebaskan buntot mendgr ceramah tuk krte pulakk . hbis ceramah trus blajar . hahha . omg ! gemuruhhhh aku nak pgg gear pejadah sume . takat gune autoo boleyy lee . bahhaha . lepas je dah daftar terus kluarr n bapak aku sembang ngn sorng uncle cine ni . awat mcm ngamuk2 je aku tgk dri jauhh . care die ckap aku suke , dah rupe mlayu dahh haa.die kje ngajarr org mandu . pokpekk2 je bising ade sorng wrge emas nk amik lesen krete nk yg autooo . die ckp yg autoo tuk org cacat sahaja . bising2 le die . yang bestnye mak aku join sembang skali cte psal dlu amik lesen tak mcm sekarang . dulu ape ade pegang kayu lahh pe lahh . aku takkbrape dgr . jauh dari diorang . aku suke tengok care uncle cine tu sembang . semangat nak mampos tapi gaye nak je cam gangster . haha . tapi sya salut uncle okay ;)

then kami pun terus mencari hotel budget . sdare mare nak dtg nk bercuti2 le katenye..kalo takat satu famly.makpak.ank tige tape le jugak.ni dah dekat 20 org ?? sronok sgt ke ipoh ni ?? mcm le tade tempat lain . bhaahaa.deme nk pi lost world . nk bermandi-mandaa disana. haihhh , lost lagi . bosan ==' aku taw sebab pe nk mai ipoh . sebab family aku rockkk uwww ! wakakkakakkaa . ape2 pun mesti seronokkk . rmai tuuuu . cucu cicit sume dibawakknye.bhahaha.btw,mse dduk mncri budjet hotel tu aku terpkir . bdjet hotel boley dikatekn murah la jugak kan ? nme pun budjet kan . dlm otak aku hnye pkir couple duk situ buat bende2 yg mungkin seronok bg diorng kn ?? mungkinkla kot . wakakka . kotor pemikiran aku . bukan pe . mmg mcm tu la kan ? tu baru sni dkt2 ngn umah aku . tu haa kat pekan tu ? punye le bykk . yg aku taw hotel lucky . wakaakakkaka . jum pi nakkk ? wekkkkkkk ! tarak hinginnn laaa .

aku tak tahu la ape motif title 'kehidupan sebenar' hahaha.lantak lahh . mungkin aku terfikir , aku dah capai tahap kehidupan yang perlu belajar berdikari kot . ape ape punnn . tempat amik lesen tu dah memanggil-manggil aku ok . tunggu . esok saya datang :)

No comments: