nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 7

hari tua dia


umur awak sudah mencecah 18 tahun !
selamat ! selamat ! hari lahirrr !
saya doakan awak gembira disamping keluarga dan sahabat :)
semoga murah rezeki dan panjang umur
saya sayang awak !
muahhhhhhhhhhhhhhhhh !


tak lupe juge , moga awak terjaga bersama si dia
dan moga awak menjadi pemain boling yang terbaik antara yang terbaik
salam ;)

______________________________________

nanti mahu celebrate bday dia ni . plan saya harini , konon2nye tak boleh nak join dia . padahal saje nak suprise sikit en . hehe .bile dah sampai saya peluk ciumm ciumm dia . har harr. upsss ! terlebih sudaaah . tema nanti kate mereka purple . aku idok le aku bju purple . tp bedai aku pkai tdung purple sudaaa kan .hehehe . i love you sayang



3 comments:

Seyn Jukey said...

wahh cantiknya! selamat dah ada bf, kalau tak nak mengorat dah. hehehe

mimimo said...

wahahhaa..
tgk le kwn die spe? haha
aippp.taboleh .haha

Seyn Jukey said...

fuhh apsal tak boleh, jantung dah berdebar beno dah ni. hahaha. yela2 sebab kawan dia ceit!