nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers
There was an error in this gadget

Thursday, January 6

kekadang , tapi....


yee aku seorang yang kekadang bendul mcm nerd yg tenganga-nganga tengok keliling . pakai cermin mata terpinga-pinga cari jalan keluar . yang senang dibuli jadi kuli oleh pembuli


yee aku seorang yang kekadang baik sangat hingga aku sendiri dipijak pun aku tak perasan . dah bagai pijak semut tak mati-mati

yee aku seorang yang kekadang hati batu tade perasaan kasihan langsung ! boleh jadi kejam kalau aku pentingkan diri sendiri .

yee aku seorang yang kekadang berperangai budak2 . berlari2 sane sini . menjerit sesuke hati depan khayalak ramai tak fikir orang berkata apa

yee aku seorang yang kekadang kuat cemburu ! aku memang pengdengki setia ! hati memang tak puas hati bile tak dapat ape yang dimahukan !

yee aku seorang yang kekadang penakot ! takot nak hadapi realiti sebenar ! takot dengan cicak ! takot bila berlawan ! takot bile buat salah !

yee aku seorang yang kekadang berlagak ! riak ! bangge diri ! sudah la , sape tak macam ni kan . kerat jari la kalau tak.sikit2 naa menunjukk . sikit2 nak nk bgtaw org.

yee aku seorang yang kekadang suke mengutuk orang ! tarak heran lah boipren ke gel pren ke badyy pren poever ke . mulut aku tak berhenti mengata , biar le aku dapat blasan , ternyate aku dah mmg mcm tu . aku boleh kawal sume ni . lg pun biar bertempat la punn .

TAPI..................................
aku jugak seorang yang kekadang penyanyang . aku senang nak sayang org . sekali aku kenal sedalamnya , sampai bile2 aku akan sayang ..aku sayang keluarga dan kawan2 aku *perasan jap

macam mana pun aku , aku hanye jadi diri aku sendiri , aku mahu perbaiki mana yang buruk . jahat mana pun aku tak bermakna aku membenci org . aku tak suka buat musuh , lg nampak kn kelemahan aku bile wujudnye musuh dlm diri aku .

untuk sesiapa yang tak suka kat aku . aku nak cakap terima kasih sebab korang bagi aku sedar siape diri aku sebenar . so,just let it be :)

p/s : tiade kena-mengena dgn sesiapa pun .tamao kecil hati oke .peace :)


No comments: