nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 29

orang kuala main lumpur

jeng jeng ! assalamualaikum hantu2 semuee ! gua sekarang otw to kadang lembu yawnnn ~ actually dah smpai dah punn. haha . kuala lumpur okayy .. tempat orang kuala main dengan lumpurr agaknyee . ngaaa ~

ibu kota malaysia...bile aku jejak ke sini seperti pekannye.cnth cm bukit bintang,sogo,jalan tar , chow kit road..perasaan aku terase aku sedang berada di tahun 60-an . tak tahu le kenape . perasaan aku yang ingin tahu tentang sejarah tempat ni . sesuatu yang menarik :D tapi sejarah dapat C+ jer muahhahaha.. !

ceritenye aku datang sebab esok ade ceramah kemasukan uitm n poli untuk ank2 _____ . jengjengg . sumpah malas nk dgr cermah pejadah sume tuhhh..

okay.smpai2 je td pak aku siap2 mandi nk bwk aku pi round2 kt coketrod..okay,seperti mane yang korang selalu pi kl nk pi pavillion la sunway la ape la lalalalaa laaa aku pun tataw . hri ni aku pi coketrod . haaa . siap ade lagu lagii ,ni haa klik sini .haha. klau korang ge pavillion ade ke lagu .haaa .tade kannnn ! ge pavi buat hbis duit byk jee . jom pi coket,boleh nyanyi2.hahahaa

mcm2 boleh beli kat sane ,itu pun klau korang jenis beli brngan reject bundle or wat ever yg bukan high class . gua tak peduli asal selese sudaa :D aku ikut le pak aku ke kasut bundle..perhhhh ! byk gileewww ! aku ade tertarik dgn satu kasut kulit ni . mmg NICE kot ! tp size tade,almaklumlah.kaki cm gajahhh . muahahaa . so,tengok2 je la gamaknyee

tade yang best pun,cumenye best jugak . wahahaa.amende ntah ==' ? duk jejalan lapooo,singgah makan nasi lemak atan.haha.sedap wehhh..terase lapo pulak aku .grr~

moral of the story,jgn bermain dengan lumpur ==' ? ape aku merepek ntahh . lantak pi ! tataaa !

No comments: