nak follow mai sini click click :D kalo tak mahu , get lostt !

happy birthday :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 29

errrrr ?

what a dayy

rase kosong
rase entahhh
rase macam haremmm
rase ....

aku diammm
tak bersuare
aku taip terus taip

kepale aku saket
mate aku nak kuar air mate

ape ni ?
come on lah

hari makin hari
nak dekat dah aku pegi
kenape macam ni ?

*diammm*

aku fikir , bosannye hidup aku
sumpah bosannnnnn ..!

bosan menyikse diri , hati
bosan dipijak dihenyak orang
bosan mendengar macam-macam alasan
bosan melihat semue ke'provo'kan
bosan ..... memang bosan

tapi ....
perasaan aku tak berape nak stabil
awat ? entahh .....

aku nak hang
tapi hang ni kenape pulak
:'(

hmmmmmmmmm....
sorry :(

*bergenang*

dah dahhh ....
pujuk diri sendiri tu kalau merajuk sendiri
dahhh , tade ape okay :'(

saket kat kepale mule menjadi-jadi
mau aku ketuk dengan tukul baru elok agaknye
haishhhh .....

kosong ..
kosong ....
kosong .......
kosong tak ade ape pun

pathetic ..

aku bace , aku fahamkan
senyum menangis

bile agaknye nasib nak menyebelahi aku ?
sampai bile aku akan sabar ?

tape , sabar selagi boleh
and sabar ade tahapnye
kalau nak meletoppp dah
luahkan jeh ape yang adee

erghhh ! tekanan
bile dapat rase macam ni
semuanye tak kene
sume aku nak bengangg

takk takkkk , aku diam
cumenye aku berharap hang datang tenangkan perasaan aku
lapkan air mate aku
bisik suare dengan kata2 yang buat aku senyum
aku akan diam terus diam smpai aku tenang

takpun ...
aku sendiri yang tenangkn diri aku
hang mane ?!! erghh ...

esok ? macam mane ni :(
aku tataww ...
jangan salahkan aku
aku pening peningggg
aku nak hang :'(

quotes : It's nice to have someone in your life who can make you smile even when they're not around.

.
.
.

2 comments:

acan ketot said...

seriously..
when u r alone..
u start beginnimg to feel lonely..
and sad..
tpi bgus jugak..
kite bley muhasabah diri..
so...chill..
go and say love to all...

mimimo said...

yeah . betul tu .
what a god advise derr :)

thx :D